We leggen je 12 situaties voor…
Vink aan welke situaties voor jou van toepassing zijn.
Stap 1
Facturen en betaling
De bankbestanden worden automatisch ingelezen en grotendeels ook automatisch verwerkt.
Het maken en verzenden van facturen gaat eenvoudig en snel, zonder gepruts in Word of Excel. Bovendien worden alle facturen automatisch geboekt bij het verzenden.
Betalingen worden gedaan vanuit mijn boekhoudpakket, zodat we ze niet los in de bank hoeven in te voeren. Dit scheelt tijd en fouten.
Ik heb een goede en makkelijke oplossing om te zorgen dat klanten herinnerd worden en op tijd betalen.
Stap 2
Digitalisering
Alle financiële informatie over de stand van zaken van mijn bedrijf zijn zichtbaar op mijn telefoon.
Mijn hele administratie is in de cloud, ik heb geen papieren rompslomp meer.
Ik heb altijd direct zicht op mijn maandelijkse winstcijfers en sta nooit voor onverwachte verrassingen doordat afschrijvingen, loonkosten of inkoopkosten nog niet zijn verwerkt.
Stap 3
Mijn boekhouder
Contact met mijn boekhouder levert mij altijd nieuwe inzichten, die mij helpen om in te spelen op de kansen in de markt.
De boekhouder helpt ons om onze administratieve processen zo eenvoudig mogelijk te houden en komt regelmatig met handige verbeteringen.
De mensen die zich bij ons bedrijf bezig houden met de administratie doen dit omdat ze het leuk vinden, niet omdat het moet gebeuren.
Mijn boekhouder laat mij proactief zien welke fiscale ruimte ik nog niet benut.