Hoe fit is jouw administratie?

We leggen je 12 situaties voor…
Vink aan welke situaties voor jou van toepassing zijn.

Stap 1

Facturen en betaling

Gecheckt Niet gecheckt
De bankbestanden worden automatisch ingelezen en grotendeels ook automatisch verwerkt.
Gecheckt Niet gecheckt
Het maken en verzenden van facturen gaat eenvoudig en snel, zonder gepruts in Word of Excel. Bovendien worden alle facturen automatisch geboekt bij het verzenden.
Gecheckt Niet gecheckt
Betalingen worden gedaan vanuit mijn boekhoudpakket, zodat we ze niet los in de bank hoeven in te voeren. Dit scheelt tijd en fouten.
Gecheckt Niet gecheckt
Ik heb een goede en makkelijke oplossing om te zorgen dat klanten herinnerd worden en op tijd betalen.

Stap 2

Digitalisering

Gecheckt Niet gecheckt
Alle financiële informatie over de stand van zaken van mijn bedrijf zijn zichtbaar op mijn telefoon.
Gecheckt Niet gecheckt
Mijn hele administratie is in de cloud, ik heb geen papieren rompslomp meer.
Gecheckt Niet gecheckt
Ik heb altijd direct zicht op mijn maandelijkse winstcijfers en sta nooit voor onverwachte verrassingen doordat afschrijvingen, loonkosten of inkoopkosten nog niet zijn verwerkt.

Stap 3

Mijn boekhouder

Gecheckt Niet gecheckt
Contact met mijn boekhouder levert mij altijd nieuwe inzichten, die mij helpen om in te spelen op de kansen in de markt.
Gecheckt Niet gecheckt
De boekhouder helpt ons om onze administratieve processen zo eenvoudig mogelijk te houden en komt regelmatig met handige verbeteringen.
Gecheckt Niet gecheckt
De mensen die zich bij ons bedrijf bezig houden met de administratie doen dit omdat ze het leuk vinden, niet omdat het moet gebeuren.
Gecheckt Niet gecheckt
Mijn boekhouder laat mij proactief zien welke fiscale ruimte ik nog niet benut.

Stap 4

Ontvang je resultaat