Schermafbeelding 2022 03 22 om 15 43 22

Ben jij ook klaar met al je administratieve taken?

Bekijk dan nu de video! Deze geeft een duidelijker beeld van de situatie en wat de dienstverlening precies inhoudt.

Wat houdt het precies in?

Om je administratie op orde te krijgen moet je zelf nog veel administratieve taken oppakken. Dit is tijdrovend en geen leuk werk. Jij legt liever de focus op het ondernemen.

Bij deze dienst komt een junior administratief medewerker, incidenteel of structureel, bij jou langs op locatie om je te helpen en te ontlasten van de administratieve taken. De CoinCare medewerker zal ook vragen voor je kunnen beantwoorden, je helpen te digitaliseren en de processen te optimaliseren. De werknemer kan ook ter plekke je administratie komen bijwerken.

Op deze manier willen we jou verder ontzorgen, beter actueel inzicht bieden, ruimte geven voor direct contact, kennis en bewustwording van de administratie aanleren en optimaal gebruik laten maken van de voordelen die digitalisatie en automatisering kan opleveren.

Laat ons zo snel mogelijk weten dat je interesse hebt om de pilot te volgen. Er is namelijk beperkt plek in deze pilot, dus wie het eerst komt….

Ik heb interesse in de pilot!

De werkzaamheden even op een rijtje:

  • Inscannen van bonnen en facturen
  • Opzoeken van facturen in de mail
  • Automatiseren vanuit online omgevingen (Ziggo, KPN, Bol.com, etc.)
  • Leveranciers benaderen voor missende stukken
  • Opstellen en verzenden van verkoopfacturen
  • Urenregistratie bij houden en factureren
  • Administratieve processen implementeren of verbeteren
  • Aanbrengen van systemen en digitalisatie
  • Ruimte voor vragen
  • En verdere hulp waar mogelijk….
Ontdek wat jij kan uitbesteden?


Voor meer vragen kan je altijd contact opnemen en een mail sturen naar:

laurens@coincare.nl