Over Coincare

CoinCare BV begint vestiging Zuid-Holland (Den Haag) dankzij inbreng van Full Service Finance!

Full Service Finance

Dankzij een vliegende start wist Full Service Finance binnen korte tijd een naam op te bouwen in de regio Leiden en daarbuiten. Oprichter en eigenaar Jonathan Kroeske besloot, na zijn studie accountancy en betrekkingen bij diverse accountancy kantoren, in 2015 afscheid te nemen van zijn werkgever (toen Ernst & Young) en een eigen kantoor te starten. Zijn frisse en innovatieve aanpak zorgde voor een sterke aanwas van klanten.

Moedig besluit

Onlangs heeft Jonathan echter het moedige besluit genomen om zijn focus totaal te gaan verleggen en zijn beroep in te ruilen voor zijn roeping. De exacte invulling hiervan zal in de komende periode duidelijk worden.

Oplossing

In zijn zoektocht naar een partij die de klanten op een soortgelijke wijze kan bedienen en hen eventueel zelfs nog verder kan begeleiden, met financieel management, procesoptimalisatie en ondernemersadvies, stuitte hij op CoinCare. Vanaf dat moment zijn de ontwikkelingen snel gegaan. Inmiddels hebben de meeste klanten kennisgemaakt met de CoinCare oplossing.

Geruisloos

Het CoinCare team heeft met Full Service Finance een overgangsprocedure opgesteld, zodat de klanten een geruisloze overgang zullen meemaken. Meerdere klanten hebben bovendien aangegeven van de extra diensten gebruik te willen maken die CoinCare biedt. (Zoals het bijstaan van de ondernemer met actuele stuurinformatie in strategische keuzes, zodat gestelde doelstellingen kunnen worden gerealiseerd).

Resultaatgericht boekhouden

CoinCare hanteert het concept van ‘resultaatgericht boekhouden’. Hierbij zijn de financiële processen en de boekhouding dienstbaar ten opzichte van het verschaffen van inzicht, zodat resultaten behaald kunnen worden. Dit concept onderscheidt zich van het gangbare ‘fiscaal gericht boekhouden’, waarbij de fiscale aangiftes centraal staan in de processen.

Den Haag

CoinCare is gevestigd in Amersfoort, maar had altijd al de expliciete ambitie om daarnaast een vestiging in Den Haag te starten. Dankzij de unieke samenwerking met Full Service Finance is dit nu realiteit geworden. We zien ernaar uit om ook de wensen van jou als ondernemer realiteit te zien worden!

Klik hier voor het overzicht met onze fiscale tips.

--------------------

Noot voor de redactie
Dit persbericht is gezamenlijk opgesteld door Full Service Finance en CoinCare en heeft als doel hun respectievelijke netwerken te informeren. Meer informatie over beide bedrijven is te vinden op hun websites (Fullservicefinance.nl en Coincare.nl). Voor meer vragen of toelichting kunt u rechtstreeks contact opnemen met CoinCare, en vragen naar Peter of Gertjan.