Coincare Boekhoudingskantoor Ticketsysteem

Professioneel en persoonlijk

CoinCare introduceert Ticketsysteem

Overzicht

Zodra jij een vraag aan ons stelt, wordt er een ticket aangemaakt en wordt er bij ons een proces opgestart zodat de juiste personen aan de slag gaan om jouw zaak te behandelen. Jouw vraag krijgt bij ons een status (in behandeling, wacht op antwoord klant, opgelost of gesloten). Zo hebben we altijd overzicht en kunnen we sneller en beter reageren op jouw verzoeken.

Persoonlijker

Een ander voordeel is dat je nu altijd ziet welke persoon op jouw verzoek reageert en je nooit met een anonieme support-desk medewerker communiceert.

Als we een zaak afsluiten krijg je een melding en kun je natuurlijk nog aangeven wanneer het volgens jou nog niet goed is afgehandeld.

Onderwerp

We vragen je om zo veel mogelijk een mail per onderwerp te sturen, zodat we de mail beter kunnen behandelen. Mocht je toch een mail sturen met bijvoorbeeld een vraag over omzet, een vraag over personeel en een vraag over je factuur, zullen wij deze waarschijnlijk omzetten naar drie tickets.

Geautomatiseerde berichten

We wilden je op de hoogte stellen, zodat je begrijpt dat je geautomatiseerde meldingen van ons kunt verwachten en dat je begrijpt dat je het beste op datzelfde bericht kunt reageren, zodat alles onder dezelfde ticket wordt verwerkt! We hopen dat je ook enthousiast zult zijn over deze optimalisatie van onze dienstverlening.

Mailadressen

Dus dit zijn de mailadressen en hun doel:

support@coincare.nl – voor alle vragen en verzoeken ten aanzien van jouw administratie. Alle mails worden omgezet in een ticket en aan de juiste persoon toegewezen. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer wij jouw vraag/verzoek hebben verwerkt. Afhankelijk van je abonnement is de doorlooptijd 24 uur of 72 uur.

lonen@coincare.nl – wil je geen ticket, maar wel informatie sturen aangaande salarissen, dan is lonen@coincare.nl het juiste adres. Wil je wel een ticket, zodat je weet wanneer wij het hebben afgehandeld, dan mag je het ook naar support@coincare.nl sturen.

info@coincare.nl – voor aanleveren informatie waar geen verzoek of behandeling voor nodig is (met name voor leveranciers van CoinCare, niet voor klanten)

naam@coincare.nl – voor persoonlijk contact met een van de CoinCare medewerkers (let wel op dat het in de regel verstandiger is om te communiceren via je ticket)

NB We verzoeken je wel om per nieuwe situatie een nieuwe mail te sturen. Als je reageert op een oude, wordt het verwarrend omdat meerdere zaken door elkaar heen lopen.